خیلی نامردی :)


A♥M

◕‿◕


پیامام رو بارها میخونی ولی بی اعتنا رد میشی ازشون

اینا حرفایی بود که تو دلم بغض شده بود میخواستم بگم بهت

پس منو دوس نداشتی

من با همه سختیات ساختم نتونستی بیای گفتم باشه گوشی نداشتی گفتم گوشی چه میخوایم زنگ نزدیم به هم اصلا حرفشو نزدم حتی قبل و بعد تلگرام به سخی چت کردیم من بازم هیچی نگفتم

تو سختی هایی که خودم داشتم بهترین شخص واست بودم دلم میخواست حتی تو زمان بی پولیم تورو هرطوری میشه خوشحال کنم

بعد خانوادت من بودم که واقعا میخواستمت به اندازه ای که من دوست داشتم هیچکس نداشت

اونقدری که درس تو واسه من مهم بود زندگی خودم واسم مهم نبود

هنوز یه چیز دستم مونده که میخواستم تو اولین دیدن بهت بدم ولی نزدیک 5ماهه ندیدمت

تو اگه جونه منو میخواستی من بهت میدادم نامرد

پس اجباری دوسم داشتی آره یعنی این حرفت واقعا فشار آورد به من

تو قلبه منو شکستی تو زمانی که حالم بد بود تو خدمت تو خیلی از سختیا تو منو تنها گذاشتی باهام نموندی

زیر همه قولات زدی

من یبار تو اوایل تنهات گذاشتم از عذاب وجدان مردم و زنده شدم ولی تو بعد این همه سال به راحتی دوبار دلمو شکستی

منی که اشک از چشمام نمیاد باعث شدی بار ها واست گریه کنم روز تموم میشد من اصلا اشتها نداشتم به هیچی

آخه من واست چی کم گذاشتم مبینا که اینطوری جوابمو دادی

بخدا اگه بخاطر مادرم نبود همونجا با تیر میزدم خودمو چون من احساسم روحم قلبم همه چیم مرد دیگه تو همشو کشتی فقط یه جسمم زندس

مشکلم چی بود؟بدرفتاری میکردم؟باهات بد حرف میزدم؟به قول خودت من یبار نازکتر از گل بهت گفتم؟؟آخه خداوکیلی گفتم بهت؟؟

من یبار بهونه آوردم؟من بهت دست زدم؟؟من سختت گرفتم؟محدودت کردم؟تو هرچیزیو که گفتی نمیتونم گفتم باشه فدای سرت خب لعنتی من بعد خدا تورو میپرستیدمت ولی توبازم منو اجباری دوسم داشتی؟یعنی چی یعنی اصلا دوسم نداشتی تو چجور دختری هستی که اینقدر بی احساسه

چجوری تو پارک به چشمام نگاه میکردی و میگفتی منم دوست دارم منم مطمین از این که آره تو منو بیشتر دوستم داری چطور تونستی اینکارو بکنی

من رابظه های زیادی دیدم که بعد از چندسال از هم میپاشه ولی من با اون پسرا خیلی فرق داست اخلاقم من حتی فکرشم نمیکردم که همچین خیانتی به من بکنی حتی با خودم میگفتم تو نمیتونی هم اینکارو بکنی با من ولی چه راحت اینکارو کردی

اثرات خیلی بدی بعد رفتنت روی من گداشتی اشتباهی که روی تو انجام دادم دیگه امکان نداره تکرار بشه

یعنی من اگه به یه گیاه اینجوری محبت میکردم بخدا بدون من خشک میشد

حتی اگه بابات این رفتار منو میدید بخدا میگفت ترکش نکن گناه داره


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| شنبه 16 تير 1397برچسب:,| 1:59 | علی |